A csapatunk

Nézd meg kivel találkozhatsz a boltunkban
Makay Péter

Üzletvezető

• Megszállott nagyponty-horgász.
  • Szíve csücske a bojlizás, de a feeder horgászatban és a finom szerelékes pecában is otthonosan
    mozog.
  • Az áruház mindenese, koordinátora.
Tóth Szebasztián

Szakértő-eladó

• Folyóvizek szerelmese.
  • Pergetésben, legyezésben, sőt már feeder horgászatban is mindenkinek tud hasznos tanáccsal
    szolgálni.

Garancia

Boltunkban mindig megtalálsz bennünket és megoldjuk a problémádat.

Újítások

Folyamatosan hozzuk neked a legújabb termékekekt.

Tanácsadás

Tanácsadás, hogy a  számodra legmegfelelőbb terméket kapjad meg.

2. FISHINGWORLD KUPA A HARCSA HORGÁSZTAVON

2. FISHINGWORLD KUPA   Megrendezésre kerül második versenyünk Majosházán, a Harcsa horgásztavon. Az előzőhöz képest most páros versenyt hirdetünk, melynek célja egy jó hangulatú, mindenkinek egyenlő feltételeket biztosító verseny, amin nincs más dolgotok csak jól...

ELADÓ MUNKATÁRSAT KERESÜNK

ÁLLÁS LEHETŐSÉG HORGÁSZ ÁRUHÁZUNKBAN Azonnali kezdési lehetőséggel keresünk BOLTI ELADÓ munkatársat a XV. kerületben található horgász áruházunkba. Előnyt jelent: horgász szakmai tapasztalat alapvető számítógépes ismeretek Amit kínálunk: kulturált, kényelmes munkahely...

2018 FEHOVA HÉTVÉGE

Csütörtökön kezdődik a 25. FEHOVA Mi nem leszünk kint a 25. FEHOVÁN, de szeretnénk minden kedves vásárlónkat kárpótolni, ezért a kiállítás ideje alatt, csütörtöktől szombatig MINDEN TERMÉKÜNKRE 15% KEDVEZMÉNYT adunk áruházunkban és a Webshopunkban is! Áruházunk...

Chod rig, ahogy én szeretem…

A chod végszerelék (mint szinte minden más) Angliából indult hódító útjára. Sajnos hazánkban nem nagyon terjedt el, pedig nagyon eredményesen használható, ha pár apró részletre jobban odafigyelünk, pláne ebben a hideg időszakban, amikor kedvenc pontyaink jóval...

Rövid novemberi bojlizás a Balatonon

Elképzelhető, hogy sokan már el is tették horgászbotjaikat és már a jövő évi horgászatokról ábrándoznak. A FishingWorld csapata ezzel ellentétben ilyenkor is szereti kapásra bírni a termetesebb pontyokat. Mivel kevés időnk van a pecára, ezért 48 órát terveztünk...

Bányatavi óriás Hejőkeresztúrról

Tavaly szeptemberben jártunk először a Carp&Carpon, a 38 hektáros, több, mint 50 éves bányatavon. A tó hatalmas, érintetlen halakat rejt, amiket a helyenként 10-15 méteres mélységek miatt nem könnyű megtalálni. Sok apró részletnek kellett a helyére kerülnie, hogy...

Vásárlónk üzenete

Kedves FishingWorld, 8 éves Fiammal, Leventével vásároltunk ma Nálatok,és a szuper alapanyagokból házi bojlikát készítettünk. 1 kg szúnyoglárvás Timár mix etetőanyagot átszitáltunk.   6 db tojásból, 3 evőkanál olívaolajból, szúnyoglárvás aromával, sóval kemény masszát...

Nyilt nap Csörgő Tamással, valamint Nikl Baits termékek bevezető bemutatója

2017. június 16.-án délután 14.00.-tól este 20.00.-ig nyilt nap Csörgő Tamással, valamint Nikl Baits termékek bevezető bemutatója a FishingWorld horgászáruházban. Szeretettel várunk minden pontyhorgászt. Csatlakozz az eseményünkhöz....

Élmény (verseny)peca… Sári János beszámolója

A FishingWorld (http://www.fishingworld.hu/) horgászáruház nyílt napján beszélgettem Novák János és Makay Péter barátaimmal a method feederezés rohamos fejlődéséről és a Jani nevével fémjelzett etetőanyag és csaliújdonságokról. Akkor még nem is gondoltam, hogy ez lesz...

Tóth Szebasztián pontyhorgászata ultralight felszereléssel

Megszállott műlegyes és pergető horgászként bárhová utazom, mindig próbálom úgy intézni, hogy legyen lehetőségem egy kis horgászatra. Nincs ez másként akkor sem, ha feleségemmel épp a házassági évfordulónkat ünnepeljük. Múlt hétvégén e célból Esztergomban töltöttünk...