A csapatunk

Nézd meg kivel találkozhatsz a boltunkban
Team Member 1

Company Role

Aenean consectetur ipsum ante, vel egestas enim tincidunt quis. Pellentesque vitae congue neque, vel mattis ante. In vitae tempus nunc.

Garancia

Boltunkban mindig megtalálsz bennünket és megoldjuk a problémádat.

Újítások

Folyamatosan hozzuk neked a legújabb termékekekt.

Tanácsadás

Tanácsadás, hogy a  számodra legmegfelelőbb terméket kapjad meg.

Customer Support

Curabitur quis dui volutpat, cursus eros elut commodo elit cum sociis natoque penatibus

Rövid novemberi bojlizás a Balatonon

Elképzelhető, hogy sokan már el is tették horgászbotjaikat és már a jövő évi horgászatokról ábrándoznak. A FishingWorld csapata ezzel ellentétben ilyenkor is szereti kapásra bírni a termetesebb pontyokat. Mivel kevés időnk van a pecára, ezért 48 órát terveztünk...

Bányatavi óriás Hejőkeresztúrról

Tavaly szeptemberben jártunk először a Carp&Carpon, a 38 hektáros, több, mint 50 éves bányatavon. A tó hatalmas, érintetlen halakat rejt, amiket a helyenként 10-15 méteres mélységek miatt nem könnyű megtalálni. Sok apró részletnek kellett a helyére kerülnie, hogy...

Vásárlónk üzenete

Kedves FishingWorld, 8 éves Fiammal, Leventével vásároltunk ma Nálatok,és a szuper alapanyagokból házi bojlikát készítettünk. 1 kg szúnyoglárvás Timár mix etetőanyagot átszitáltunk.   6 db tojásból, 3 evőkanál olívaolajból, szúnyoglárvás aromával, sóval kemény masszát...

Nyilt nap Csörgő Tamással, valamint Nikl Baits termékek bevezető bemutatója

2017. június 16.-án délután 14.00.-tól este 20.00.-ig nyilt nap Csörgő Tamással, valamint Nikl Baits termékek bevezető bemutatója a FishingWorld horgászáruházban. Szeretettel várunk minden pontyhorgászt. Csatlakozz az eseményünkhöz....

Élmény (verseny)peca… Sári János beszámolója

A FishingWorld (http://www.fishingworld.hu/) horgászáruház nyílt napján beszélgettem Novák János és Makay Péter barátaimmal a method feederezés rohamos fejlődéséről és a Jani nevével fémjelzett etetőanyag és csaliújdonságokról. Akkor még nem is gondoltam, hogy ez lesz...

Tóth Szebasztián pontyhorgászata ultralight felszereléssel

Megszállott műlegyes és pergető horgászként bárhová utazom, mindig próbálom úgy intézni, hogy legyen lehetőségem egy kis horgászatra. Nincs ez másként akkor sem, ha feleségemmel épp a házassági évfordulónkat ünnepeljük. Múlt hétvégén e célból Esztergomban töltöttünk...

Varga Bálint és az Abiotic csalik

Üdv! Legutóbb az üzletben vásároltam az Abiotic termékekből, amit be is vettettem az Abonyi egyesületi vizen, amely egy bányató. Mellékelem a fogásokat. 6,8 kg, 9,30kg és 10,80 kg Köszönöm a csalikat, hamarosan megyek utánpótlásért...

A Ráckevei Dunán jártunk

Régi vágya volt a FishingWorld csapatának, hogy pár napot a Ráckevei Duna partján horgászhasson. Hosszas hely és szabadidő egyeztetés után egy igéretes helyen kezdhettük el a horgászatot. Szeretjük a természetes vizeteket, de a hely minden képzeletünket felülmúlta....

Victor Toader a Cser-tavon járt

Victor Toader a hosszú hétvégéjének egy részét a Cser-tavon töltötte. A légnyomás ingadozás és a hidegfront sem tudta megakadályozni, hogy ilyen szép halakat tereljen partra. Csalinak a DNS Baits Monster Máj és Tintahal-Polip bojliai voltak a...

Dani Tfirst és barátjának fogásai

Dani Tfirst-től az alábbi üzenetet kaptuk: Hello! Kedden voltunk nálatok bevásárolni a csürtök reggeltől péntek estig tartó pecához. Köszönjük a szakértő segítséget! Sikerült pár szép potykát fogni, és még egy amur is becsúszott. Köszönjük a képeket és örülünk, hogy...

Fishing World – A horgászat mennyországa!

Sokak állítása szerint a horgászat csak sörözés, de ez csak egy legenda, mi tudjuk, hogy ez sokkal több ennél! Akár hobbivá, hivatássá vagy akár elkötelezettséggé is válhat. Te is azon emberek közé tartozol, akik ezt az elvet vallják? Akkor a FISHING WORLD a Te helyed is!

bolt_belso

bolt_belso01

Benyitás után kellemes környezetbe csöppentem és a fogadtatás már feledtette is velem azt a tényezőt, hogy nehézkesen találtam oda. Kedves, segítőkész személyzet fogadott.Teljesen megnyugodtam, éreztem ennél jobb kézben nem is lehetnék, pár perces beszélgetés után segítettek kiválasztani személyre szabottan mire is van szükségem.
Nem siettem el a fizetést, előbb körbenéztem a boltban: szép felújított tágas üzlethelyiség, nagy előnye, hogy a nagy kínálatot kényelmesen el tudják helyezni az egész boltba, nincs meg az a nyomasztó érzés, mint egy kis boltban. Nagy előnye, hogy mindent megfoghatok, kipróbálhatok és pláne, hogy közben ellátnak jobbnál jobb tanácsokkal.

Fizetésnél meglepődve néztem a számlámat, hogy jóval olcsóbb lett a vége, mint amire számítottam. Az eladó hölgy közölte, hogy most a nyitási akció miatt 10% kedvezményt tud adni számomra. Elmosolyodva hintette el a bennfentes információt felém, hogy minden egyes héten újabbnál újabb akciókkal kápráztatják majd az idelátogató vásárlókat!

Fishing World – A horgászat mennyországa!

bolt_belsoKicsit félve mivel új, de annál inkább tele kíváncsisággal látogattam el a szaküzletükbe, egy barátom javaslatára elmondása szerint nagyon széles palettáról válogathatnak a mazsolázni vágyók.