Vásárlónk üzenete

Kedves FishingWorld, 8 éves Fiammal, Leventével vásároltunk ma Nálatok,és a szuper alapanyagokból házi bojlikát készítettünk. 1 kg szúnyoglárvás Timár mix etetőanyagot átszitáltunk.   6 db tojásból, 3 evőkanál olívaolajból, szúnyoglárvás aromával, sóval kemény masszát gyúrtunk, míg elvált a tál oldalától. Fél órát pihentettük, majd mini gombócokat formáltunk belőle. Forrásban levő vízbe tettük. leszűrtük. És egy […]

Egyéb

Nyilt nap Csörgő Tamással, valamint Nikl Baits termékek bevezető bemutatója

2017. június 16.-án délután 14.00.-tól este 20.00.-ig nyilt nap Csörgő Tamással, valamint Nikl Baits termékek bevezető bemutatója a FishingWorld horgászáruházban. Szeretettel várunk minden pontyhorgászt. Csatlakozz az eseményünkhöz. https://www.facebook.com/events/1270747366367936/?acontext=%7B%22ref%22%3A%222%22%2C%22ref_dashboard_filter%22%3A%22upcoming%22%2C%22action_history%22%3A%22[%7B%5C%22surface%5C%22%3A%5C%22dashboard%5C%22%2C%5C%22mechanism%5C%22%3A%5C%22main_list%5C%22%2C%5C%22extra_data%5C%22%3A[]%7D]%22%7D

Blog, Verseny

Élmény (verseny)peca… Sári János beszámolója

A FishingWorld (http://www.fishingworld.hu/) horgászáruház nyílt napján beszélgettem Novák János és Makay Péter barátaimmal a method feederezés rohamos fejlődéséről és a Jani nevével fémjelzett etetőanyag és csaliújdonságokról. Akkor még nem is gondoltam, hogy ez lesz belőle…. Múlt hét pénteken egy 27 csapatból áll “kollégák” hada csapott össze egy emlékverseny keretében a Moby Dick Horgász komplexumban, ahol én is […]

Tóth Szebasztián pontyhorgászata ultralight felszereléssel

Megszállott műlegyes és pergető horgászként bárhová utazom, mindig próbálom úgy intézni, hogy legyen lehetőségem egy kis horgászatra. Nincs ez másként akkor sem, ha feleségemmel épp a házassági évfordulónkat ünnepeljük. Múlt hétvégén e célból Esztergomban töltöttünk három napot, azonban a magas dunai vízállás miatt egy magánkézben lévő tavon volt lehetőségem horgászni. A felszerelésem egy 190 cm […]

A Ráckevei Dunán jártunk

Régi vágya volt a FishingWorld csapatának, hogy pár napot a Ráckevei Duna partján horgászhasson. Hosszas hely és szabadidő egyeztetés után egy igéretes helyen kezdhettük el a horgászatot. Szeretjük a természetes vizeteket, de a hely minden képzeletünket felülmúlta. Nem volt kérdés, hogy ott helyezzük el bójáinkat, ahol az adott helyen horgászók is előszerettel keresik a nagy halakat. […]

Blog

Bodó Sándor a FishingWorld Team tagjának fogásai a majosházi Harcsa Horgásztavon

A FishingWorld Team oszlopos tagja Bodó Sándor, aki március végén rövid pecára látogatott a majosházi Harcsa Horgásztóra. A hajszálelőkén felkínált csalijai közül, a NorthernBaits Krillers Garlic-ja bizonyult a legsikeresebbnek. Az új tulajdonos által irányított tavat bátran ajánljuk minden horgásztársunknak. A horgászatról készült pár kép.