Üdvözlünk a blogunkban.

Vásárlónk üzenete

Kedves FishingWorld, 8 éves Fiammal, Leventével vásároltunk ma Nálatok,és a szuper alapanyagokból házi bojlikát készítettünk. 1 kg szúnyoglárvás Timár mix etetőanyagot átszitáltunk.   6 db tojásból, 3 evőkanál olívaolajból, szúnyoglárvás aromával, sóval kemény masszát...

A Ráckevei Dunán jártunk

Régi vágya volt a FishingWorld csapatának, hogy pár napot a Ráckevei Duna partján horgászhasson. Hosszas hely és szabadidő egyeztetés után egy igéretes helyen kezdhettük el a horgászatot. Szeretjük a természetes vizeteket, de a hely minden képzeletünket felülmúlta....

Victor Toader a Cser-tavon járt

Victor Toader a hosszú hétvégéjének egy részét a Cser-tavon töltötte. A légnyomás ingadozás és a hidegfront sem tudta megakadályozni, hogy ilyen szép halakat tereljen partra. Csalinak a DNS Baits Monster Máj és Tintahal-Polip bojliai voltak a...

Dani Tfirst és barátjának fogásai

Dani Tfirst-től az alábbi üzenetet kaptuk: Hello! Kedden voltunk nálatok bevásárolni a csürtök reggeltől péntek estig tartó pecához. Köszönjük a szakértő segítséget! Sikerült pár szép potykát fogni, és még egy amur is becsúszott. Köszönjük a képeket és örülünk, hogy...

Tisity Ervin új egyéni ponty rekordja

Pilisvörosvári Háziréten eset rabul ez a két ponty, melyeknek pontos súlya 11,65kg és 12,60kg volt. Ez volt az év első 10+ pontyom, egyben új egyéni rekordom. Csali CFB Red Army 10mm méretben 2darab. A végszerelékemet alkotó összes elemet az üzletben vásároltam meg és...