Üdvözlünk a blogunkban.

2. FISHINGWORLD KUPA A HARCSA HORGÁSZTAVON

2. FISHINGWORLD KUPA   Megrendezésre kerül második versenyünk Majosházán, a Harcsa horgásztavon. Az előzőhöz képest most páros versenyt hirdetünk, melynek célja egy jó hangulatú, mindenkinek egyenlő feltételeket biztosító verseny, amin nincs más dolgotok csak jól...

ELADÓ MUNKATÁRSAT KERESÜNK

ÁLLÁS LEHETŐSÉG HORGÁSZ ÁRUHÁZUNKBAN Azonnali kezdési lehetőséggel keresünk BOLTI ELADÓ munkatársat a XV. kerületben található horgász áruházunkba. Előnyt jelent: horgász szakmai tapasztalat alapvető számítógépes ismeretek Amit kínálunk: kulturált, kényelmes munkahely...

2018 FEHOVA HÉTVÉGE

Csütörtökön kezdődik a 25. FEHOVA Mi nem leszünk kint a 25. FEHOVÁN, de szeretnénk minden kedves vásárlónkat kárpótolni, ezért a kiállítás ideje alatt, csütörtöktől szombatig MINDEN TERMÉKÜNKRE 15% KEDVEZMÉNYT adunk áruházunkban és a Webshopunkban is! Áruházunk...

Bojlis botokkal ismerkedtünk

Nem telik el nap úgy, hogy a legnépszerűbb közösségi portál horgászattal foglalkozó csoportjaiban ne jelenne meg két-három kérdés arról, hogy milyen horgászbotot vegyek, vagy konkrét kérdést tesznek fel egy adott botról. Kedvencem, amikor már valaki megvette és utána...

Pontyhorgász hétvége a Fishingworld Horgászáruházban

Pontyhorgász hétvége a FishingWorld Horgászáruházban. Február 9-én és 10-én egy szezonnyitó pontyhorgász hétvégét tartunk, amelyen szeretnénk Nektek bemutatni partnereink 2018-as újdonságait, egybekötve egy akciós vásárlási lehetőséggel. Arra gondoltunk, hogy az...

bővebben

Chod rig, ahogy én szeretem…

A chod végszerelék (mint szinte minden más) Angliából indult hódító útjára. Sajnos hazánkban nem nagyon terjedt el, pedig nagyon eredményesen használható, ha pár apró részletre jobban odafigyelünk, pláne ebben a hideg időszakban, amikor kedvenc pontyaink jóval...

Vásárlónk üzenete

Kedves FishingWorld, 8 éves Fiammal, Leventével vásároltunk ma Nálatok,és a szuper alapanyagokból házi bojlikát készítettünk. 1 kg szúnyoglárvás Timár mix etetőanyagot átszitáltunk.   6 db tojásból, 3 evőkanál olívaolajból, szúnyoglárvás aromával, sóval kemény masszát...

A Ráckevei Dunán jártunk

Régi vágya volt a FishingWorld csapatának, hogy pár napot a Ráckevei Duna partján horgászhasson. Hosszas hely és szabadidő egyeztetés után egy igéretes helyen kezdhettük el a horgászatot. Szeretjük a természetes vizeteket, de a hely minden képzeletünket felülmúlta....

Victor Toader a Cser-tavon járt

Victor Toader a hosszú hétvégéjének egy részét a Cser-tavon töltötte. A légnyomás ingadozás és a hidegfront sem tudta megakadályozni, hogy ilyen szép halakat tereljen partra. Csalinak a DNS Baits Monster Máj és Tintahal-Polip bojliai voltak a...